-Yılbaşının da sence hiçbir hususiyeti yok mudur?
-Hayır,"senenin diğer günlerinden ne farkı var sanki?Tabiat herhangi bir şekilde ayırmış mı?Ömrümüzden bir sene geçtiğini göstermesi bile o kadar mühim değil çünkü ; ömrümüzeü senelere ayırmak da insanların uydurması...İnsan ömrü doğumdan ölüme kadar uzanan tek bir yoldan ibarettir ve bunun üzerinde yapılan her türlü taksimat sunidir