Simge Yiğit

Simge Yiğit
@Simge_ygtt7
-Yılbaşının da sence hiçbir hususiyeti yok mudur? -Hayır,"senenin diğer günlerinden ne farkı var sanki?Tabiat herhangi bir şekilde ayırmış mı?Ömrümüzden bir sene geçtiğini göstermesi bile o kadar mühim değil çünkü ; ömrümüzeü senelere ayırmak da insanların uydurması...İnsan ömrü doğumdan ölüme kadar uzanan tek bir yoldan ibarettir ve bunun üzerinde yapılan her türlü taksimat sunidir
Reklam
Büyük bir hayal kırıklığını önlemenin tek yolu ufak bir sıkıntıyı savunmaktır
Sayfa 242·Kitabı okudu