Dicle

Dicle
@Simorg
Maviye sevdalı yüreğimiz bir de kekik kokusuna.
Bu hayatta bizi böyle yakamızdan tutacaksa "Hadi böyle yaşa" derken, kalbimize sormuş mu?
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kışımıza bahar gelmiyor.
Sen gittin bir bizim dünyamız bir bizim içimiz karardı zannettik. Sen gittin dünya da karardı baba. Bir bizim dünyamız kararmamış meğerse bir biz yaşayamayız zannetmiştik bu kararmış dünyada . Yaşamak, yaşayabilmek lüks oldu.Ben bu dünyaya ait değilim,gördüklerimle yaşayamam diyordun, burası bana göre değil diyordun, benim doğrularıma ters dediğin çok gün oldu.Bizde gördüklerimizle yaşayamıyoruz artık. O günlerden daha kötü, daha felaket günlere uyandık. O günleri mumla arar olduk, yine haklı çıktın. Umut ettik hep, dünya güzelleştikçe yaşamaya dair inancımız,isteğimiz, umudumuz tekrar yeşerir dedik, ama hep daha kötüye gitti dünya, kışımıza bahar gelmedi. Kasvetli havaların,griliğin felaketlerle dolu günlerin sonu gelmedi. Güzel günler göreceğiz çoçuklar diyerek büyüdüğümüz günleri arar olduk büyüdük çoçuk değil yetişkin olduk, ama göremedik o güzel günleri. O umudu taşımıyoruz ki içimizde, çocuklarımızı da bu şarkılarla büyütelim.
Bize neler oldu...
Bir avuntu biraz keder Böyle bize neler oldu? Bu ayrılık bir de hasret Çekilmez oldu Ay karanlık hep karanlık Yüzün bize döner oldu Bir ihtimal daha vardı Felaket oldu
Türkiye’nin güneyinden üzücü haberler geliyor Türkiye’nin kuzeyinden üzücü haberler geliyor Türkiye’nin doğusundan üzücü haberler geliyor Türkiye’nin batısından üzücü haberler geliyor Türkiye giderek üzücü bir habere dönüyor…
Şiir
Şans eseri yaşıyoruz bu hayatta...
Ölülerimizi “sık kullanılanlara” ekliyoruz. Ölülerimize ölülerimiz ekliyoruz. Şans eseri yazmıyorsa adımız bir sayaçta Birhan, ben bunu hep “antisayaç” olarak okudum Yani sayılamayan, sayılmasın hiç aman Sahi biz kaç darbeden sonra ölülerimiz oluyoruz.
Şiir