Dicle

Dicle
@Simorg
Maviye sevdalı yüreğimiz bir de kekik kokusuna.
Bir katliama tarihlik etmiş bir yer olarak fazla güzel bir manzara... #38kayalıkları
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Baharıma kış geliyor...
Hayatı daha yaşanılabilir kılmak için biraz romantikleştirmek gerekiyor sanırım, karşımızdaki manzaraya evin başka bir odasındaki penceresinden bakınca yeni şeyler fark ederiz.
Duygusuzlukla...
Bazen hiç devam edemiyorum Çakılı kalıyorum anılara Kabullenemiyorum Kavga halindeyim bir süredir: Hayatla, insanlarla, duygularla, duygusuzlukla, özlemle, gülmekle, anılarla kavga halindeyim.
Hayatın iki keskin ucu varmış: Yaşamak ve ölmek Varmış diyorum çünkü bilmek, Yaşamak gibi değilmiş...