Yan yana ve uzun uzun oturduk seninle
"Çok ağlıyorsun"dedin bana.
Başka bir halt yapamıyorum diyemedim
Acım akıyor ağlayınca,
Sonra yeni acılara yer açılıyor...
Her şeyin heran değişebileceğini, en sevdiğinin de gidebileceğini, bazı gidişlerin,bazı bitişlerin vedasız olduğunu öğrenmişken nedir bu karanlığın sebebi...