Hayat en hazırlıksız olduğun yerde ve zamanda bulur seni, beni öğrenmek için geç kaldın der adeta.Ve öğrenmediğin her yılın acısını çıkarır gibi, bütün gerçekleri bir anda vurur yüzüne en acımasız şekilde. Çünkü gerçekte "sırayla" diye bir kavram yoktur "sıralı ölümün"olmadığı gibi, sırayla da gelmez hiç bir şey.Hayat;yaşamak, öğrenmek, kabullenmek ve kabullendiklerinle mutlu olabilmektir.Bunun için büyük bir zaman gerekiyor.Sen zamanı harcıyorsun, zaman seni ama öğreniyorsun gerçekleri.
En acı şekide.