Dicle

Dicle
@Simorg
Maviye sevdalı yüreğimiz bir de kekik kokusuna.
Senden haber almadan nasıl çıkarım yollara Tek dileğim bir ışık olsada...
Reklam
Her şeyin heran değişebileceğini, en sevdiğinin de gidebileceğini, bazı gidişlerin,bazı bitişlerin vedasız olduğunu öğrenmişken nedir bu karanlığın sebebi...
Hayat en hazırlıksız olduğun yerde ve zamanda bulur seni, beni öğrenmek için geç kaldın der adeta.Ve öğrenmediğin her yılın acısını çıkarır gibi, bütün gerçekleri bir anda vurur yüzüne en acımasız şekilde. Çünkü gerçekte "sırayla" diye bir kavram yoktur "sıralı ölümün"olmadığı gibi, sırayla da gelmez hiç bir şey.Hayat;yaşamak, öğrenmek, kabullenmek ve kabullendiklerinle mutlu olabilmektir.Bunun için büyük bir zaman gerekiyor.Sen zamanı harcıyorsun, zaman seni ama öğreniyorsun gerçekleri. En acı şekide.
Sen gidince anladım...
"Seni bu kadar sevdiğimi ve bir gün gidecek olursan bu kadar özleyebileceğimi bilmiyordum... "
Yaşamayı çok seven insanlar fedakar olamazlar.Yaşamaya geç kalmış, iç yorgunluğu, dolmayacak boşlukları olan insanlar, hiç düşünmeden hayatlarını hiçe sayabilir.Hiç tanımadığı bir insanın tebessümü için sonsuz bir çabaları olabilir.Bu iki insan arasında ince bir fark vardır. Tıpkı "Mezarlıktan korkan sevdiğini kaybetmemiştir."cümlesini yaşamadan anlayamadıkları gibi.