Dicle

Dicle
@Simorg
Maviye sevdalı yüreğimiz bir de kekik kokusuna.
İnan çok çalıştım bu kalpsiz dünyayı sevebilmek için.
Müzik
Reklam
60 yıl yaşamış,sesini kokusunu gülüşünü bildiğin bir insanın toprakla bütünleşip yok oluşunu idrak etmenin hayat olduğunu öğreneli çok olmuyor Masallarda hep dinlediğimiz gibi Bir varmış,bir yokmuş işte Masal değilmiş bu, gerçekmiş Gelişme ve sonuç kurmaca olsada çoğu zaman bizi hep iyilerin kazandığına inandırıp kandırsalar da doğruyu söyleyerek giriş yapıyorlarmış Bir varız bir yokuz işte... Yıllarca yaşattığın adın çektiği çile Sadece bir taşın üstünde yazıyor Bunu kabullenip devam etmekse geride kalanlara düşüyor
Rüzgar telefonu...
Öyle bir telefon olsa; Babamı arardım Sadece sesini duymak isterdim. Anlatsın ben sadece dinliyim isterdim Bizi özlemiş midir acaba o da... Merak ettiğim çok şey de var tabi Orda huzurlu mu,özlediklerini buldu mu annesine kavuştu mu acaba Acıları dindi mi... Çok şey sormak isterdim ama bölmezdim de onu,çünkü o hep çok güzel anlatırdı. Sıkılmazdık onu dinlerken. Nasılsın baba, demek isterdim yaklaşık 2 yıldır mezarı hariç içimden bile söyleyemediğim iki dudağımın arasından çıkmayan "baba" lafını doyuncana söylemek isterdim. Hayat sen gidince çok zor bir yer oldu Yaşayabilmek çok daha zor demek isterdim Gözüm hala seni arıyor kulağım sesine, burnum kokuna muhtaç demek isterdim, keşke gitmeseydin demek isterdim sarılmak isterdim çocukluğumdaki gibi boynundaki et benlerine dokunmak isterdim .Boşluğun dolmuyor doldurulamıyor senin olan her şey hala senin Masadaki yerin, evdeki sesin uyuduğun koltuk oturduğun sandalye hala seni hatırlatıyor demek isterdim bunu hep böyle bil ki bizde ki özlemin hasretin zamanla eskimeyecek,unutulmayacak... Seni hep çok özleyecez Daha az değil hep daha çok...🕊
Hani verdiğin sözler Hani ellerin nerde Hani huzur bulduğum deniz gözlerin nerde Şimdi neredesin Nerde...
Müzik
En son sardunyalar da soldular...
Müzik
Reklam