Öyle bir telefon olsa;
Babamı arardım
Sadece sesini duymak isterdim.
Anlatsın ben sadece dinliyim isterdim
Bizi özlemiş midir acaba o da...
Merak ettiğim çok şey de var tabi
Orda huzurlu mu,özlediklerini buldu mu annesine kavuştu mu acaba
Acıları dindi mi...
Çok şey sormak isterdim ama bölmezdim de onu,çünkü o hep çok güzel anlatırdı.
Sıkılmazdık onu dinlerken.
Nasılsın baba, demek isterdim yaklaşık 2 yıldır mezarı hariç içimden bile söyleyemediğim iki dudağımın arasından çıkmayan "baba" lafını doyuncana söylemek isterdim.
Hayat sen gidince çok zor bir yer oldu
Yaşayabilmek çok daha zor demek isterdim
Gözüm hala seni arıyor kulağım sesine, burnum kokuna muhtaç demek isterdim, keşke gitmeseydin demek isterdim sarılmak isterdim çocukluğumdaki gibi boynundaki et benlerine dokunmak isterdim .Boşluğun dolmuyor doldurulamıyor senin olan her şey hala senin
Masadaki yerin, evdeki sesin uyuduğun koltuk oturduğun sandalye hala seni hatırlatıyor demek isterdim bunu hep böyle bil ki bizde ki özlemin hasretin zamanla eskimeyecek,unutulmayacak...
Seni hep çok özleyecez
Daha az değil hep daha çok...🕊