Ebrar

Şöyle bir düzenleme yaptım✨🍃
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Gözlerine yeni bir zehir bul ki yok etsin ötekinin zehrini.
“İnsanı insan yapan, yüzüne güzellik katan ve onu sevdiren tek şey kalbinin temizliğidir. Yoksa hepimiz aynıyız, etten ve kemikten oluşmuş bedenleriz. Bizi birbirimizden ayıran tek şey kalplerimizin özelliğidir. Eğer temiz ve güzel bir kalbiniz varsa, bu dışınıza yansır. Fakat kararmış, herkesin kötülüğünü isteyen, kıskanç biriyseniz, kalbinizin kötülüğü yine yüzünüze yansır. Ve dünyalar güzeli olsanız bile, kalbinizin karanlığı güzelliğinize gölge düşürecektir.”
Sen, seni öldürürken eli bile titremeyen herkesi yaşatma derdindesin.
“Hiçbir şeyimi almazlarsa bana çok şey vermiş olurlar. hiçbir kötülük etmezlerse yeterince iyilik etmiş sayılırlar bana.”