"Eskiden derdim ki; insanın başına gelebilecek en kötü şey, bir gün yapayalnız kalmasıdır. Öğrendim ki; hayatta insanın başına gelebilecek en kötü şey, yapayalnız hissetmesine neden olan insanlarla yaşamasıdır." der Goethe.
İşte bu yüzden ben de diyorum ki;
ᴋᴀʜʀᴏʟsᴜɴ ᴀɴʟᴀᴍsıᴢ ᴋᴀʟᴀʙᴀʟıᴋʟᴀʀ,
ʏᴀsᴀsɪɴ ᴍᴜᴛʟᴜ ʏᴀʟɴıᴢʟıᴋʟᴀʀ!