İBRAHİM

Ve sen benim diyarımda, Güzel olan herşeyin adısın. 🖤
Reklam
Benim aklım fikrim sende, senin gelişinde, seni ne zaman göreceğim de, seni nasıl göreceğim de, beni görür görmez ne diyeceğinde...

İBRAHİM

, bir kitap okudu
Puan vermedi·368 syf.·
2025 2. kitabı
Fakir Baykurt
8.7/10 · 4.695 okunma
Yalnızlık en büyük çaresizliktir.
Kim o, deme boşuna... Benim, ben. Öyle bir ben ki gelen kapına; Baştan başa sen. ~Özdemir Asaf 🌼
Reklam