Sen de biz de iyi ve ahlaklı olmak peşinde olmalı değil miyiz? Bunu temellendirmekten neden kaçalım? Eğer ahlaklı olma ihtiyacı hissediyorsak bunu bir bilince dayandırmamız gerekmez mı?
Kötülük halen bir potansiyeldi. Sadece bir potansiyel... O bile teşekkürler halindeydi. Kötülüğün kendisi kötü değildi. Onu potansiyelden çıkarmaktı kötü olan.