R. Kılıç

R. Kılıç
@Simurgggg
Derdi millet ile harab oldu ten Neyleyeyim ikbali istikbali ben
Okumak iyi huylu bir tümördür.
Okuyorum. Hastalık gibi bir şey bu. Elime ne geçerse, gözüm neye değerse okuyorum: dergiler, okul kitapları, ilanlar, sokakta bulduğum kâğıt parçaları, yemek tarifleri, çocuk kitapları. Kâğıda basılmış ne varsa...
Sayfa 9 - Can Yayınları·Kitabı okudu
Alıntı
R. Kılıç
Dünyanın en güzel hastalığı diyebilir miyiz 😅
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

Türcihan

, bir kitap okudu
6/10
·53 syf.·
2024 13. kitabı
KafkaOkur Dergisi
9.3/10 · 237 okunma
R. Kılıç
Nereden okuyabilirimmm?