R. Kılıç

R. Kılıç
@Simurgggg
Derdi millet ile harab oldu ten Neyleyeyim ikbali istikbali ben
“Yaşarken, yenilmiyen Atatürk'ün öldükten sora yenilecegini zannedenlere şaşıyorum, diyordu…”
Sayfa 84·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Yalnız yemekten degil, düşünmekten kesilmiştik. Zırhlıları ile, tümenleri ve alayları ile Birinci Dünya Harbi düşmanlarının zaferi İstanbul'un sularında ve sokaklarında idi. Bir tek ümit, bir avuç askerde ve Mustafa Kemal denen bir isimdedir.”
Sayfa 32·Kitabı okudu
"Dönmeyeceğimiz bir yer beğen, başka türlüsü güç."
Sayfa 27·Kitabı okudu
“Düşman kazanmaktan korkmamalı diyor aynı yazar. Ne kadar kibar davranırsanız düşmandan kurtulamazsınız. Oysa zaferle taçlanan her savaş size yeni dostlar kazandırır.”
Sayfa 127·Kitabı okudu
“Her dudakta aynı rezil şikâyet: yaşanmaz bu memlekette! Neden? Efendilerimizi rahatsız eden bu toz bulutu, bu lâğım kokusu, bu insan ve makine uğultusu mu? Hayır, onlar Türkiye'nin insanından şikâyetçi. İnsanından, yani kendilerinden. Aynaya tahammülleri yok. Vatanlarını yaşanmaz bulanlar, vatanlarını "yaşanmaz"laştıranlardır.”
Sayfa 95·Kitabı okudu