Sinem Dumlu

"- hep ortalıktaydı, en orta yerde..."
Sayfa 31·Kitabı okudu
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"Biraz bir şeyler biliyorum tabii; ama anlatmaktan korkar oldum. Neyi anlatsam, onu kaybediyorum."
Sayfa 11·Kitabı okudu
"Benden. bana kayıtsız kalınması ile benden nefret edilmesi arasında bir seçim yapmam istense,tereddütsüz nefreti seçerim - kayıtsız kalınacak bir yanım yoktur. Ve ben söylemek isterim ki, her şeye ve herkese kayıtsızım. Değilmişim gibi davrandığım durumlar, yaşıyormuşum gibi yapma zorunluluğumdandır."
Sayfa 21·Kitabı okudu
"BEN SÖYLEYEMEDİKLERİMİM,"
Sayfa 19·Kitabı okudu
"ayıptır söylemesi, bu yaşa gelmissinizdir, hâlâ bir şey bekler, sürpriz bir şey olacak sanarsınız. (Tüm sürprizlerin!.. Sizden çalınanlarla gerçekleştiğini ve yeni bir şey gibi sunulduğunu unutup - size de müstahaktu ya, neyse..)"
Sayfa 11·Kitabı okudu