“Başkalarına saadet vermek isteyen önce kendisini mesut etmekten işe başlasın” diye bir söz vardır.
Mesut olmuş insanlardan kurulma bir cemiyet de saadete ulaşmış demektir.
Bir başkası değil de kendim olmayı istediğim için ben çok sık “hayır” dedim.
Hayır diyerek başkalarından uzaklaşırız,kurallara karşı çıkar yalnızlıkla başbaşa kalırız ama tüm bunların karşılığında da özgürlüğünüzü kazanırız.
Hep böyledir, hayat devam eder. Düşmem diye girdiğin o yolun tam ortasında yere yığıldığında da gitmez dediğin herkesin arkasından el salladığında da devam eder. Hep böyledir hayat devam eder.