Bir kadin geldi yanıma, benden yaşlı. Kimsin, necisin diye sormaya fırsat kalmadan, "Huzurevine yazildik ya bugün kızım" dedi. "Af buyur, anlamadım" dedim. "Huzurevine yazıldık" dedi tekrar. Baska da konusmadt. Ne anlatsin baska? Diyeceğini dedi zaten. Ben de bir sey demedim. Ne denir? Geçmis olsun mu, hayırlı olsun mu? Her seye de bir kelam edecek degiliz ya... Bazi seylere de susulur. Buna susulur mesela. Susulmalı. Sustuk öyle.