Sinem Karkaç

Sinem Karkaç
@Sinemkarkac
Susmak sessizlik değildir, aksine görebilen için kocaman bir çığlıktır!

Sinem Karkaç

, bir kitap okudu
Puan vermedi·77 syf.·
2025 11. kitabı
Ali Asker Barut
6.3/10 · 6 okunma
Reklam

Sinem Karkaç

, bir kitap okudu
Puan vermedi·216 syf.·
2025 10. kitabı
Beyhan Budak
8.6/10 · 12,9bin okunma
Puan vermedi·112 syf.··
2025 8. kitabı
·
13 saatte okudu
·
Okunma: 24 Ocak 2025 08:37
Biz topraktan, ateşten, sudan, demirden doğduk! Güneşi emziriyor çocuklarımıza karımız, toprak kokuyor bakır sakallarımız! Neş'emiz sıcak! kan kadar sıcak, delikanlıların rüyalarında yanan o《an》 kadar sıcak! Ey! Benim aşka doymayan Nâzım'ım. Vatan sevgisiyle yanıp tutuşan delikanlım. Ne acıdır ki daha otuzunda asılmanı istediler. Kırk sekizinde ise Barış madalyasını sana verdiler. Adaleti olmayan bu koca dünyada bir kuşun özgürlüğünü istercesine debelenen Üstadım. Özlenildin. Özlenildin. Özlenildin. O mavi gözlü bir devdi. Minnacık bir kadın sevdi. Kadının hayali minnacık bir evdi, bahçesinde ebruliii hanımeli açan bir ev. "Henüz Vakit Varken Gülüm" benim enlerim arasında umarım kitabı okuyan diğer okurlar içinde böyle olur :) Baş ucununuzda bulundurmanız dileğiyle :)
Henüz Vakit Varken GülümNazım Hikmet Ran · Yapı Kredi Yayınları · 202227,8bin okunma
Puan vermedi·282 syf.··
2025 9. kitabı
Eğer hayata tutunmanızı sağlayan şeyler ellerinizin altından bir bir kayıp gitseydi ne yapardınız? Anne babanız ölseydi, kediniz ölseydi, evlenmek üzere olduğunuz sevgiliniz sizi terketseydi, yıllardır çalıştiğınız işinizden kovulsaydınız, tek aile üyesi olan ağabeyiniz size küserek çekip gitseydi ne yapardınız? Bütün olanlara rağmen hayatınızla ilgili mücadelenize devam mı ederdiniz? Yoksa hayatınızı sonlandırır mıydınız? İşte Nora bütün bu saydıklarımın hepsini kaybediyor. Ve Nora' nın hayattan hiçbir beklentisi yok. Genç kadın bir gece yarısı hayatına son vermek ister. Bunu yapınca, kendisini sislerle çevrili büyük bir kütüphanede bulur. Bu gece yarısı kütüphanesidir. Burada sonsuz sayıda pişmanlık kitapları vardır. Nora eğer yaşasaydım ne olurdu diye merak ettiği kitapları seçer ve bütün hayatlarına gider. Maalesef gittiği bütün hayatlarda çok acı sonlarla karşılaşır ve kendi orjinal hayatına geri dönmek ister. Acaba Nora bunu başarabilecek midir? Yoksa ölecek midir? Kitabı okuyup tüm bu soruların cevaplarını alacaksınız. Ben bu kitabı okurken kendimi Nora' nın yerine koydum. Benim de hayatta tek elimde kalan şey yazmak ve okumak tutkusu. Bir de insanlara iyilik etmek isteği. Hani derler ya “ İnsan hayatı bir pamuk ipliğine bağlıdır." Burada önemli olan o pamuk ipliğine sıkıca tutunmak ve ayakta, hayatta kalmaktır. Bu kitap hatalarınızın da aslında bir hata olmadığını ve içinde bulunduğunuz hayatın sizin için en iyisi olduğunu anlatıyor. Son söz olarak kitabı okuyun ve Nora gibi arafta kalmayın diyorum. Keyifli okumalar
Gece Yarısı KütüphanesiMatt Haig · Domingo Yayınevi · 202598,5bin okunma
Ne kadar dürüst olursan ol, insanlar ancak kendi gerçeklerine en yakın olan şeyleri görebilir.