Sinem

Sinem
@SinemmG
Öğretmen
Gaziantep
7 Mayıs
12 okur puanı
Aralık 2020 tarihinde katıldı
"En büyük devrim, her şeye rağmen yaşamaktı. Gülmek ise her karanlığa şafaktı!"
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"İnsan kendi değerini bilmediğinde, kendisine ucuza değer biçeçek birileri mutlak hayatına geliverirdi."
Güçlü olmak, öğrenilen bir çabaydı.
Sayfa 148·Kitabı okudu
Yenilmez olmanın en büyük ilkesi ulasılmaz olmaktı.
Kendini hatırlayan biri kimseye kapılmazdı.