Sinem

"Hoştur beraberce susmak, Daha da hoştur beraberce gülmek. Gökyüzünün ipeksi giysisi altında, Yaslanmak kitaplara ve yosuna Arkadaşlarla beraberce alçak ve yüksek kahkahalarla. Her birimiz parlayan beyaz dişlerimizi göstererek."
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Ve dostluk hiçbir amaç gütmez ruhu derinleştirmekten başka. "
"Nasıl tek başına duruyorsanız Tanrı'nın bilgeliği karşısında, kendi Tanrı bilgeliğiniz ve dünyevi tasavvurunuzda da öyle durmalısınız bir başınıza."
"Vermekten sakındığınız bir şey var mı? Her şey bir gün verilir; O halde şimdi verin, verin ki varisleriniz değil siz yaşayabilin vermedeki tadı. Hep dersiniz ki, vereceğim ama hak eden birine. Ne bahçenizdeki ağaçlar böyle söyler ne de çayırınızdaki sürü. Durduğunda çürüyecek olanı yaşayabilsin diye verir onlar. Kendisine verilen gün ve geceleri hak eden biri sizden gelecek şeyi elbette ki hak eder. Faydası bir yana var mıdır kabul etmenin gerektirdiği cesaret ve özgüvenden değerlisi."
"Keder ne kadar derininize işlerse o kadar neşeniz olur."