"Zaman geçmiyor aslında,biz geçiyoruz zamanın içinden.Eksilerek, törpülenerek,biraz daha azalarak... Değişim dediğimiz şey,her gün kendimizden bir parça feda etmek değil mi?"
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Kimi sevsek bir parça eksiliyoruz ondan
Kime dokunsak bir yabancı uyanıyor içimizde.
Kalabalıklar içinde dilsiz birer ada gibiyiz
Sesimiz kıyılarımızda boğulup gidiyor."
"Konuşacak ne kalmıştı aramızda?
Bakışlar birer uçurum gibi derinleşirken,
Sustuk,birbirimize en uzun yolları bıraktık.
Sessizlik,bazen en ağır çığlıktan daha gürültülüdür."