İçerisinde hemen hemen tüm öyküler çok güzel bir biçimde yazılmış ancak aralarından bir tanesi var ki beni gerçekten aşırı etkiledi. Cehennem Tablosu. İsminden de belli olduğu üzere gerici ve tüyler ürpertici bir hikaye. Bu hikayenin yanı sıra Raşomon, Çalılıkların Arasında, Ejderha gibi öyküler de gerçekten çok güzeldi. Okumanızı tavsiye ederim.