📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Zira bana inanınız ki doktorlar, özellikle doktorlar, vicdanen genellikle rahat değildirler!
İnsan, aslında ne kadar az yardım edebildiğinin bilincindedir, her gün duyduğu sınırsız yakınmalarla tek başına baş edemez, insan aslında iğneyle kuyu kazmaktadır.
Bugün iyileştiğini sandığınız insanların, yarın yeni bir derdi çıkar.
İnsan her zaman çok dikkatsiz, çok ihmalkâr davranmış olduğu hissiyle yaşar, buna bir de kaçınılmaz olan yanlışlıklar, doktorluk hataları eklenir ama yine de en azından bir insanı kurtarmış, bir güveni sarsmamış, bir işi düzgün yapmış olmanın iyi bir bilinci kalır geriye!
Nihayetinde insan sadece ot gibi mi yoksa bir şey için mi yaşamış olduğunu bilmelidir.
Bana inanın!" Birden Condor'un sıcacık, adeta sevgi dolu yakınlığını hissettim.
"İnsan eğer başka birinin yükünü azaltacaksa, ağır bir yükün altına girmeye değer."
Bir şeyler toplumun genel düşüncelerine ters düştüğünde insanın korkmasını anlıyorum.
Siz karımı gördünüz. Onunla neden evlendiğimi kimse anlayamadı; insanlar, kendi dar, normal denilen yollarının dışındaki şeylere önceleri merak sararlar sonra da cephe alırlar.