Seneye bu zamanlar bavul hazırlıyor olucam, çok mutluyum heyecanlıyım. Üniversiteyi yüksek onur derecesi ile tamamlıyorum, binlerce sertifikam ve yabancı dilim ile yurtdışında yüksek lisans yapmak için başvurucam. Sonrasında da gerekli tüm koşulları yerine getirip gittiğim ülkede çalışıcam. İyi koşullarda yaşamayı hak ediyoru(z)m. 😊😌
Bu ülke iyice Teksas'a döndü, arkadaşım Meksika'da orası bile daha güvenlidir 😑😣 bugün ne olacak acaba diye uyanıyoruz, ben depremden beri geceleri hiç uyuyamıyorum orası ayrı...
Cem Adrian'ın konseri iptal edildi, Sinop'ta müzik festivali iptal oldu, dijital yayın platformlarına 'ahlaka aykırı içerik' cezaları geldi. Hala şeriat şakası yapanlar var, İran' da da her şey böyle başlamıştı.
Akademik kariyer (yüksek lisans) + ikinci üniversite düşünen ben ve evlenecek arkadaşım 🥺😒 ben mi geç kaldım ve kendimi eğitime kariyere adadım yoksa insanlar mı erkenci anlamıyorum
Tezli yüksek lisans yapan biri varsa bana ulaşabilir mi? Yurtdışı olursa çok daha iyi olur ama yurtiçi de olur. Merak ettiğim şeyleri soracak kimseyi bulamıyorum. 😓😣