NisaNur

NisaNur
Hissizleştim
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Oğuz Atay'ın dediği gibi ; "İçimin yorulduğunu hissediyorum."
"Sessizlikten ses gelir، karanlıktan ışık gelir."
Boykot
Bazı Müslümanların bu meselede tereddüt etmesi çok gariptir. Halkınızı, çocuklarınızı ve kardeşlerinizi öldürenleri boykot etmez misiniz? Ülkenizi harap edenleri boykot etmez misiniz? Topraklarınızı sömürenleri boykot etmez misiniz?
Sayfa 57
"Türkiye'de de hem güldüren hem acı veren, hem ağlatan hem de yok eden ne çok şey var."
Sayfa 61·Kitabı okudu