Ece D.

Ece D.
@Sisifos0
Önce biraz ağladılar, ama alıştılar şimdi. Aşağılık insanoğlu her şeye alışır
"Her şeyi unut, ayrılığımızı bile, sade beni düşün..."
Sayfa 85·Kitabı okudu
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Geçip gitmiş günler gelin rakı için sarhoş olun ıslıkla bir şeyler çalın geberiyorum kederden. İlerdeki güzel günler beni görmeyecek onlar bari selâm yollasınlar geberiyorum kederden. Başladığım bugünkü gün yarıda kalabilirsin, geceye varmadan yahut çok büyük olabilirsin."
Sayfa 88·Kitabı okudu
"Ben yanmazsam sen yanmazsan biz yanmazsak, nasıl çıkar karanlıklar aydınlığa..."
Sayfa 23·Kitabı okudu
"Ve sana söylemek istediğim en güzel söz: henüz söylememiş olduğum sözdür."
Sayfa 49·Kitabı okudu
Aşk
"Seni düşünüp yalnızlığımı soyunuyorum biraz da ölüme benzeyen yalnızlığımı."
Sayfa 100·Kitabı okudu
Aşk