Sîya Sîyabend

Sîya Sîyabend
@Siya_Siyabend
Bir Dilekle Başladı Her Şey
"...çünkü her dilek bir kalp atışıdır."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

Sîya Sîyabend

, bir kitap okudu
Puan vermedi·465 syf.·
2018 3. kitabı
Debbie Macomber
8.3/10 · 3.270 okunma
OSCAR WILDE - Readin Zindanı Baladı
Oysa herhes öldürür sevdiğini, Bunu böyle bilin, Kimi hazin bir bakışla öldürür, Kimi latif bir sözle, Korkaklar öperek öldürür, Yürekliler kılıç darbeleriyle! Kimi gençken öldürür sevdiğini, Kimi ihtiyarken; Kimi şehvetli ellerle boğar, Kimi sevdiğini altına boğar: Merhametlisi bıçağını savurur, Çünkü böyle ölen çabuk soğur. Kimi az sever, kimi çok, Kimi alır, kimi satar; Kimi öldürürken göz yaşı döker de, Kimi gözünü bile kırpmaz: Çünkü herkes öldürür sevdiğini, Ama herkes öldürdü diye ölmez...