İlk seferi lise yıllarımda(yorucu gelmişti), ikinci seferi üniversite yıllarımda(bir psikiyatri hastasıyken) okumaya başlayıp yarım bıraktığım bu romanı; üçüncü ve son sefer okuyarak bitirdim sonunda. Kitapta bireyin iç dünyası ve toplumun beklentileri bir arada ele alınarak, Selim Işık karakteri üzerinden varoluş sancıları çeken insanlar, alaycı ve eleştirel bir dille burjuva sınıfı da unutulmadan anlatılmaktadır. Bu roman post-modern bir anlayışla ele alınmış, Türkiye'de eşine az rastlanır bir yazar elinden yayımlanmıştır. İçerik hakkında bilgi vermeyerek herkese tavsiye ederim. İyi okumalar.