Geceninsimgesi

Geceninsimgesi
@Siyah_gece_01
Laciverti gece, ben geldim Siyahına karıştım... NYCTOPHİLE Hikayenin sonunu merak ediyorum...
İlerde kızım olursa ona şunları diyeceğim: Kalbini kıranlar için sadece bir kere ağla. Çünkü onlar senin göz yaşlarını hak etmiyorlar.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Biz üç kişiyiz bedenim, ruhum, cenazem ..
Elimden geleni yaptıktan sonra elimden giden umrumda olmaz.

Geceninsimgesi

, bir kitap okudu
Puan vermedi·200 syf.·
Beğendi
·
88 günde okudu
·
2020 8. kitabı
Paulo Coelho
7.9/10 · 102,6bin okunma