Öncelikle waow. Katili asla tahmin edemedim. Kitap boyunca bir sürü tahmin yürüttüm ama hiçbiri doğru çıkmadı nvhjbfvccjfq. Yazarın ilk Taş Kâğıt Makas kitabını okudum. O da güzeldi ama bu kitap bi başkaydı. Gerçekten çok emek verilmiş ve uğraşılmış bir kitap olduğu belli. Son 150 sayfasını falan soluksuz okudum. Polisiye-gizem türünde harika bir kitap.
Bir yaştan sonra -ki bu yaş kişiden kişiye değişir- önemli gördüğünüz şeylerin aslında hiç de önemli olmadığını fark ediyorsunuz. Genellikle gerçekten sevdiğiniz bir şeyi kaybettikten sonra dank ediyor bu ama o zaman da iş işten geçmiş oluyor.