Sıla

Sıla
@Slaaa_5
Çocukluğunu ne kadar geride bırakıp bugüne ne kadar yaklaşırsa, sevinçleri de o kadar değersizleşip kuşkulu bir hal alıyordu.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ben yok olduğumda ne olacak? Hiçbir şey! Yok olduğumda nerede olacağım?
Yaşam ve ... ölüm! İşte o kadar! Yaşıyordum... bir yaşamım vardı, ama şimdi usulca elimden kayıyor ve ben onu tutamıyorum.
Dünyada zamanla yıpranmayan, kuvvetini kaybetmeyen hiçbir his yok.
Edebiyat