Ahmet Arif Leyla'sına seslenirken
"Başın gözün ağırmasın " diyor . Sevmek tamda bu
Eskilerin dediği gibi ; tek canı sağolsun da ; yel essin, kokusu gelsin .
Ben sana hep üşüyordum,
Çünkü kıştım.
Nakıştım, bakıştım.
İnkar etmiyorum da bunu,
Seni sevmek gibi büyük işIere kaIkıştım.
Ve Iütfen inkar etme;
Sana en çok ben yakıştım.
Özdemir Asaf