"Harry Potter... Hımm. Oldukça iyi bir kitap. Bunu neden bu kadar sevdiğimi biliyor musun?" ...
"Kimsenin inanç duymadığı, teyzesiyle eniştesinin merdiven altında yaşayan gözlüklü, tuhaf görünüşlü, ezilen bir kişi hakkında olduğu için. Ama bil bakalım ne oldu? Onu engellemeye çalışan şeylere rağmen oldukça harika şeyler yaptı. Kazanması beklenmeyen birinin kendini göstermesinden daha iyi bir şey yok değil mi?"
Küçük bir çocukken tıpkı bir çocuk gibi konuşurdum, çocuk gibi algılar, çocuk gibi düşünürdüm; büyüyüp de adam olunca çocukça şeyleri bir yana bıraktım.
"Eğer beni sevmezsen, buna katlanamam, ölürüm. Sen gelmeden önce de ölmek istiyordum. Sana bunu birçok kez anlattım. Zalimlik bu yaptığın, ölümümü daha çok zorlaştırmak için beni yaşama bağlamak."