Göz yaşlarıyla okuduğum bir hayat hikayesinin başlangıcıdır bu kitap.Her şeye göğüs gerip şeytan yerine konan çocuk olmak böyle küçük bir yaşta her kim olursa olsun zor gelirdi.
Bir dostu kaybettiğinizde her şeyinizi kaybetmiş gibi hissedersiniz.
.
.
.
.
.
Gerçek dostunuzu sevdiği şeylerle,engelleriyle,zayıf noktalarıyla yargılamazsınız; ona en çok yardımcı olan sizseniz o zaman gerçek dostsunuz,aynı karşınızda ki kişi gibi...