Bir milletin çaresizliği, yaşadığı acıları ve bitmeyen umutları ... Kitabı yüreğim sızlayarak okudum .Her bölüm bittiğin de yeni bölümde ki acıları,yüreğimin nasıl yanacağını bilsem de kitabi bitirmek istedim .Boşnak müslümanları anlamak istedim.Onlar ve daha nice zülüm gören müslüman kardeşlerim için dua ediyorum .Son nefesime kadar sizleri unutmayacağım.