Kendimi yaşıma göre hep genç hisseden bir insanım ama yaşımla da barışığım yanlış anlaşılmasın. Bugüne kadar hep yaşımı sorduklarında gerçeği söyler ama hissettiğim deyip yaşımın tersini söylerdim ama seneye bunu yapamayacağımı anladım bu beni kötü vurdu be 🤣🤣🤣 diyeceksiniz ki bu nereden çıktı söylüyeyim efendim bugün benim doğum günüm 🤭🤭
O kadar çok hayal kırıklığına uğradım ki, artık umut etmek istemiyorum. En saf, en masum sandığımız kişiler bile binbir hesap içinde. Hem de kirli, kanlı hesaplar. En fenasına hazır olmak lazım. O zaman daha az mutsuz oluruz..