Gün doğmaya başlamıştır.
"Bugün her şey çok güzel olacak" dersin kendine.
Çok güzelin işi başından aşkındır.
Uğrayamamıştır o gün.
"Bugün olmazsa yarın" dersin, kendine.
Bakarsın o yarın, o çok güzel daha da süslenip gelmiştir sana.
Sen yeter ki, taşlar arasında açan çiçekleri unutma!
Seçil Oğuz
Keyifli günler olsun dostlar 😊☕🌻