Salimet

Salimet
~ Es-Selam Günaydınlar ~
Bugün benim doğum günüm, kendi doğum günümü kutluyorum..🙂 ( Sağ olsunlar 00:00 dan itibaren kutlayanlar olduysa da, bu sefer kendime birşeyler yazmak istedim) Yaşadığım yaşlar ve yıllar için, yürüdüğüm yollar için, güç verdiğim insanlar için, bana güç veren ve yanımda yürüyen insanlar, dostlarım, arkadaşlarım Ve AİLEM için, dünyaya gelme sebebim olan CANIM ANNEM için, yeteneklerim için, kahkahalarım ve gülümsemelerim için, gözyaşlarım için, başardıklarım ve başaramadıklarım için, yaptıklarım ve yapacaklarım için, yaşadığım ve daha yaşayacağım hayırlı duygular için, gezip gördüklerim ve göreceklerim için, Ve hatta çektiğim acılar için, sevdiklerim, sevenlerim ve sevmeyenler için de kendimi tebrik ediyor, kendimle gurur duyuyorum. Yüzümdeki gülümseme için, kalbimdeki Âşkullah - Âşk-ı Ala için, gönül gözüm için, ruhumdaki incelik için, beynimdeki akıl için, bedenimde ki sağlık için, bana böylesini nasip ettiği için Allah’a ne kadar şükür ve hamd etsem az olur. Yaşadığım her şeyin hakkını verebilmeyi, Hak'tan hakkıyla yaşanacak daha nice yılları ve yaşları diliyorum. ❗️✔️( Arada anneme kızsam da niye doğurdun diye 😁😂😎🙈) İyi ki doğmuşum..✔️❗️💙 📌 NOT: KİMSE KUTLAMAK YA DA BEĞENMEK ZORUNDA DEĞİL Ama gören okuyan bir hayır dua etse de hiç fena olmaz değil mi? 😊🌿☕️📚🌹☕️🌿😊
İlişkiler
Salimet
Mutlu, güzel gülümsemenin hiç eksik olmadığı nice güzel yaşlara 🍀
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ölüm... Kimsenin gidip de dönemediği o keşfedilmemiş dünya... -Shakespeare, Hamlet
Sayfa 9·Kitabı okudu
Bay S. isimli okura yanıt verildi
Salimet
Şimdi ne yapıyormuş 🤔
Rabbimiz bu mübarek ayı ve bu mübarek günü, hakkımızda hayırlara vesile kılsın. Bizi, Nebevî Miras'ın sadık talebelerinden eylesin. Karanlık dünyamızı Sünnet-i Muhammed'e ittiba ile aydınlatsın.
Salimet
Amin
“#Rast” kelimesi farsça’da “#doğru” ve “#hayırlı” demekmiş, sanıyorum bu yüzden bazılarıyla “#karşı”laşıyor, bazılarına “#Rast”lıyoruz. ___________🍁🍁
Salimet
Güzelmiş 😊

Salimet

, bir kitap okudu
8/10
·328 syf.··
Beğendi
·
3 günde okudu
·
Okunma: 17 Aralık 2019 01:38
·
2019 42. kitabı
Selvi Atıcı
8.1/10 · 292 okunma
Requiem isimli okura yanıt verildi
Salimet
😂😂😂