Arkadaşım bir gün sormuştu ağlarken bana..
Herkes gider mi? diye. Evet dedim bir gün herkes gider. Anne baba vefat edince gider. Dost sandığımız menfaati bitince gider. Sevgili bildiğimiz yüreğini başkasına verince, evlat evlenince gider. Ve koskoca hayattan bir kaç anı birde yalnızlık kalır geriye...!
Ben de büyük oğlanın yanina gidiyorum. Kötü olmayız inşallah gelinle, dedi derin bir ah çekerek!........"Ben orada ölürüm artik, gelin bir şey demezse" " sevmezler gelinler kaynanaları " dedim gülerek.
Kalbinde cennet taşıyan insanlar var;
bulundukları her yere huzur veren; hassas, kırılgan, içten, samimi, yüreği güzel insanlar...
Allah bizi o özel insanlarla karşılaştırsın...
''Rabbim kalbine göre versin'' cümlesi, ne güzel bir cümledir..
'' muhatabı iyi niyetliyse duâ,
kötü niyetliyse bedduâ yerine geçer..
...Allah Kalbinize göre versin ...
youtube.com/watch?v=fZqbFEE...
Kolay mı sandın
Susarak unutmak
Sokaklarda izini ararken
Bir yapraktan yazdan solmak..
Susturmak kolayca
Mümkün müydü?
Yazmak zorlamaz belki
Ayrı yollara gidelim demek için.....
Sökerek çek git diyerekte
İyice yazabilirmisin
Yüreğine dokunmadan..!
Seni artık...
Kendi halinede bırakıyorum
Demek sence yeterlimidir...!
Yanlızlığına demli urgandan
Sevdasını katarak gömülürken
Tüyleri yağmurlar gibi
Dökülen yalın bir kuşa...
Yıllarım çarmıhta geçsede öğütsede
Hiçliğin ortasındaki acının sereserpe
Bulutları arasındaki kırıkların dağılmışlığıyla
Pişmanlıklıklar denizindeki yalpa gelgitlerinde..
Dünyanın bizi umarsızca göremediği
Bitmeyecek kadar bir hiçliğe uzanan
Yazılmıştan öte mercandan bir öyküyüz..