Salimet

Salimet
Arkadaşım bir gün sormuştu ağlarken bana.. Herkes gider mi? diye. Evet dedim bir gün herkes gider. Anne baba vefat edince gider. Dost sandığımız menfaati bitince gider. Sevgili bildiğimiz yüreğini başkasına verince, evlat evlenince gider. Ve koskoca hayattan bir kaç anı birde yalnızlık kalır geriye...!
Bay S. isimli okura yanıt verildi
Salimet
😂😂
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
gelin kaynana ilişkisi israil filistin ilişkisi gibidir.
Ben de büyük oğlanın yanina gidiyorum. Kötü olmayız inşallah gelinle, dedi derin bir ah çekerek!........"Ben orada ölürüm artik, gelin bir şey demezse" " sevmezler gelinler kaynanaları " dedim gülerek.
Sayfa 15 - Çiviyazıları·Kitabı okudu
Requiem isimli okura yanıt verildi
Salimet
😂😂
Kalbinde cennet taşıyan insanlar var; bulundukları her yere huzur veren; hassas, kırılgan, içten, samimi, yüreği güzel insanlar... Allah bizi o özel insanlarla karşılaştırsın... ''Rabbim kalbine göre versin'' cümlesi, ne güzel bir cümledir.. '' muhatabı iyi niyetliyse duâ, kötü niyetliyse bedduâ yerine geçer.. ...Allah Kalbinize göre versin ...
Salimet
Amin
Ses verdiğim 'Ayrılığı yazmak kolaydır' Şiirim
youtube.com/watch?v=fZqbFEE... Kolay mı sandın Susarak unutmak Sokaklarda izini ararken Bir yapraktan yazdan solmak.. Susturmak kolayca Mümkün müydü? Yazmak zorlamaz belki Ayrı yollara gidelim demek için..... Sökerek çek git diyerekte İyice yazabilirmisin Yüreğine dokunmadan..! Seni artık... Kendi halinede bırakıyorum Demek sence yeterlimidir...! Yanlızlığına demli urgandan Sevdasını katarak gömülürken Tüyleri yağmurlar gibi Dökülen yalın bir kuşa... Yıllarım çarmıhta geçsede öğütsede Hiçliğin ortasındaki acının sereserpe Bulutları arasındaki kırıkların dağılmışlığıyla Pişmanlıklıklar denizindeki yalpa gelgitlerinde.. Dünyanın bizi umarsızca göremediği Bitmeyecek kadar bir hiçliğe uzanan Yazılmıştan öte mercandan bir öyküyüz..
Salimet
Çok güzel yüreğinize, emeğinize sağlık.