Salimet

Salimet
Kadın dedi ki "ben hazanım, bilir misin sen beni?" Adam gülümsedi ve cevapladı "ben doğduğumdan beri seni yazanım... Okudun mu hiç beni?" İhsan Turhan
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Dostluğun en alt seviyesi, fazla olan malından vermektir; ortası, ha dostumun ha benim demektir; âlâsı, kendi açlığı pahasına dostu doyurmaktır. Mehmet Zahid Kotku
Ben her Eylül biraz Attila ilhan olurum... Mecbur kalırım sana, sen bilmezsin... Sonra aklıma bir Cemal düşer, bir şiir ısmarlar bana... Konuşuruz Eylülden... Sen bilmezsin kaç Didem çıkar içimdeki ahlar ağacından... Gölgesine razı bir fesleğen olurum onunla... Yüzüme yüzüme vurur geç kalmışlığımı, otuz beş yaş şiiriyle Cahit Sıtkı... Sonra fısıldar usulca kulağıma bir Orhan Veli, beni bu güzel havalar mahvetti... Ben her Eylül biraz sen olurum. biraz ben biraz onlar... İnan Durak Taş

Salimet

, bir kitap okudu
7/10
·498 syf.·
Beğendi
·
29 saatte okudu
·
2022 38. kitabı
Dilek Taygun
7.1/10 · 322 okunma
Mutlu olmak da, mutsuz olmak da insanın kendi elindeydi.
Sayfa 427·Kitabı okudu