sel

@Slnyvzlr·
·
sabitlendi
Kolay elde edilmiş bir saadet mi, yoksa insanı yücelten ıstırap mı daha iyidir? Evet, hangisi daha iyi?
Sayfa 137
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Her anı ölümün tamamen farkında olarak yaşamak hiç kolay değildir.Bu,güneşe dosdoğru bakmaya benzer:Fazla dayanamazsınız.Hayatımızı korkudan donmuş bir şekilde geçiremeyeceğimiz için ölüm korkusunu yumuşatacak yöntemler üreteriz.Çocuklarımız aracılığıyla kendimizi geleceğe yansıtırız;zenginleşir,ünlü olur,hayatta her zamankinden fazla yer kaplarız;saplantılı,koruyucu ritüeller geliştiririz ya da nihai kurtarıcıya derinden inanarak bağlanırız.
Sayfa 14