Okuyorum.Hastalık gibi bir şey bu.Elime ne geçerse,gözüm neye değerse okuyorum:dergiler,okul kitapları,ilanlar,sokakta bulduğum kağıt parçaları,yemek tarifleri,çocuk kitapları.Kağıda basılmış ne varsa.
Kısa kısa 3 hikayeden oluşan bir eser ama kısalığından bağımsız bir akıcılığı ve okuma hazzı var.Son hikaye “tamamlanmamış eser” olarak yayınlanmış.Bitirdiğimde çaresizce devamını aradım.Keşke olsaydı ama bu talihsiz yarım kalmışlık da hayal gücümü kullandırınca hoşuma gitmedi değil.Hikayenin genel akışına bakınca trajik bir son hayal ettim kendimce.Bir zweig kitabı önerilir,okunur,okutulur.
Lyon'da DüğünStefan Zweig · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 202139,1bin okunma