Çocukların kendilerine sürekli bir şeyler ögretilmesinden sıkıldığını anladığı zamanlar " Bilmek, hayatta kalmaktır." diyor. " Unutmayın ne kadar cok sey bilirseniz yaşama şansınız artar.Hem zaten ogrenmeyi bir sanat, bir yasama bicimi haline getirmeniz gerekir, bunun sırrıysa öğrenmenin haz ,bir zevk oldugunu anlamaktan gecer. Ogrenmenin hazzi olmadan insan tamamlanmaz. Bakin cevremizdeki bircok insanin yarim kalmasi bu yüzdendir. "