Oğuz Atay'ın kafasının içine şöyle ucundan bakabilmek ne kadar güzel! Keşfettiğim manalara çok sevindim kendi adıma. Bir tek oyun notlarını kaydettiği günleri okumaktan biraz sıkıldım. Söz konusu yerlerin tiyatro metni şeklinde yazılmış olmasından belki de. Keşke daha uzun yaşasaydı. Keşke daha çok kıymeti bilinseydi.
Çok masum bi aşk hikayesi.. Başka türlü olsaydı, başka türlü yaşansaydı diye diye geçirilmiş zamanlar kalbimi acıttı. Hüzünlü ve güzel bir roman olarak kalacak hatırımda.
"Kaderinde büyük bir aşk hikayesi olan fani hem mutlu hem mutsuzdur. Mutsuzdur çünkü büyük aşk hikayeleri ölümlü insanı yakar, yıkar, kül eder, bitirir."