Snzkznzbz

Snzkznzbz
@Smsmsms
"İnsan eninde sonunda her şeye alışır."
Sayfa 110·Kitabı okudu
Edebiyat
Reklam
Herhalde hiçbir şeyi gereğinden fazla büyütmemeli insan.
Sayfa 109·Kitabı okudu
Edebiyat
Kendimi bomboş hissediyordum, biraz da başım ağrıyordu.
Sayfa 72·Kitabı okudu
Edebiyat
Elindeki mutluluğun değerini sonradan anlarsın..
Sayfa 50·Kitabı okudu
Edebiyat