Smy İslamoğlu

Ey gül! Güzel benmiyim? senmisin? Ey bülbül! Öten benmiyim? senmisin?
Sayfa 143·Kitabı okudu
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Yolları ne var ayrı ise hep sana âşık Her birisi bir yol ile gülzâra gelirler." ( Niyâzi)
Sayfa 111·Kitabı okudu

Smy İslamoğlu

, bir kitap okudu
Puan vermedi·222 syf.·
Beğendi
·
9 günde okudu
·
Okunma: 06 Mart 2022 21:07
·
2022 15. kitabı
Filibeli Ahmed Hilmi
8.5/10 · 22,4bin okunma
Küçükken geceleri uyuyamadığım da yada aniden uyandığım zamanlarda babamı hep namaz kılarken bulurdum. Ya da iki büklüm olmuş hıçkırıklarla ağlarken. Gittikçe babam benziyordum hem de çok benziyordum hayatımda gurur duyacağım bir şey varsa o da buydu.
Sayfa 50·Kitabı okudu
Roman
Hiç gocunmadım böyle diyor olmalarına.Hatta içten içe "kör" demeyipte "Âmâ" demelerine sevindim bile. Zira bence "kör" olmakla "Âmâ" olmak aynı değildi. "Âmâ" bir şiirin kafiyesi gibiydi. Ahengi vardı, güzeldi.
Sayfa 30·Kitabı okudu
Roman