📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Küçükken geceleri uyuyamadığım da yada aniden uyandığım zamanlarda babamı hep namaz kılarken bulurdum. Ya da iki büklüm olmuş hıçkırıklarla ağlarken. Gittikçe babam benziyordum hem de çok benziyordum hayatımda gurur duyacağım bir şey varsa o da buydu.
Hiç gocunmadım böyle diyor olmalarına.Hatta içten içe "kör" demeyipte "Âmâ" demelerine sevindim bile. Zira bence "kör" olmakla "Âmâ" olmak aynı değildi. "Âmâ" bir şiirin kafiyesi gibiydi. Ahengi vardı, güzeldi.