Demek hayat böyle iki adım ilerisi bile görülmeyen sisli ve yalpalı bir denizdi..
Kullanılmadıktan sonra göğsümüzü dolduran hisler ve kafamızda kımıldayan düşünceler neye yarardı?
"İlk görüşte deli gibi aşık oldum, yanıyorum, tutuşuyorum!" gibi laflar mı söyleyeyim? Fakat işin tuhaf yanı bunlardan başka da söyleyecek sözüm yok. Hatta burada seninle nasıl durup çene çaldığıma hayret ediyorum. Bundan sonra ömrümün bir dakikasının bile ondan uzakta geçmesi benim için ölüm demektir.