Düşünce yapımızı ikicilik şekillendirmiştir. Giriş, çıkış. Beyaz , siyah. İyi, kötü. Her şey zıddıyla var gibi görünür. Ama bu yanlıştır.Triquetra ‘yı duymuş muydunuz? Üçlü düğüm. Hiçbir şey üçüncü bir boyut olmadan tamamlanamaz. Sadece yukarı ve aşağı yoktur. Bir de merkez vardır. Bence Einstein ve Rosen bir şeyi gözden kaçırdı. Bir solucan deliği, sadece iki değil, üç boyutu birbirine bağlar.Gelecek , günümüz..ve geçmiş
Dark