📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kaş çatmanın,insanlığı geri itmenin gereği yok.Ne yaparsan yap,insan gibi yap.Ne yaparsan yap,kendinden kaçmadan yap.Yalnız başka güçlüklerden değil,kendi güçlüklerinden de kaçmadan yap.Devrimse de,sevdaysa da.Birini iyi yapan,ötekini de iyi yapar zaten…
Allah bilir sen,aşkın insan yüreğine kendiliğinden girerek kendiliğinden çıkıp gidecek bir şey olduğunu düşünürsün en çok.Bir de sevdalanmaktan utanırsın,bunu kim öğrettiyse! Utanılacak olan sevdalanmak değil be oğlum.Utanılacak olan,her şey için savaşan birinin,söz sevdaya geldi mi,orda savaşmaya yan çizmesi.
Nasıl anlatamadım ona ki,bir insan nerde olursa olur,yine kendisi olabilir;kendi kafasının okulu neyse yine o okulun diplomasıyla çıkabilir kolunun altında,diye?