S

S
Hûd-112♡ "Bütün unuttuklarıma kendi adını yaz, Ve sonra topla beni düştüğüm yerden."
Neden söz konusu ben olunca uyku bile zor?..
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Aslında unutmak, artık acıyı hissetmemektir. Çünkü yapılanları zihinsel olarak unutmak fizik kurallarına göre mümkün değildir." FREOUD
"Kaldım yine bir başıma, gece dört suları döndüm 19 yaşıma... Göz kırptım o cahil yaşıma."
:')