S

S
Hûd-112♡ "Bütün unuttuklarıma kendi adını yaz, Ve sonra topla beni düştüğüm yerden."
"Uğruna döktüğüm gözyaşları için yağmurdan özür dilerim..."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Anlatsam şu derdimi Küçücük çocuklara Baya' gülerler ama Olsun, belki iyi gelir
Aylar sonra ailemle özlenen aktivite☕🤍
İki cilt klâsik kitabı soluksuz okuyan ben KPSS belasına düşünce nasıl da bir kitabı okumaya hasret kaldım:(
"Onca sevgiye rağmen kalbi filizlenmemişse toprağı sen değilsindir..."