S

S
Hûd-112♡ "Bütün unuttuklarıma kendi adını yaz, Ve sonra topla beni düştüğüm yerden."
İki cilt klâsik kitabı soluksuz okuyan ben KPSS belasına düşünce nasıl da bir kitabı okumaya hasret kaldım:(
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Onca sevgiye rağmen kalbi filizlenmemişse toprağı sen değilsindir..."
Allah'ım yeni yılımızı sabreden, kalbinde iyilik taşıyan güzel yürekli kulların için hayırlısıyla ve kolaylıkla selamet ve mükafat yılı nasip eyle...🦪🤍🤲🏻
Fazla ekran iyi değil...
Madem başkalarına bu kadar iyiydiniz, neden uykusu bölündü kaç gece masumun?